logopedia rzeszówpedagogika rzeszów

Producenci

Pedagogika Rzeszów 

Pedagogika to przede wszystkim rozwój dziecka od którego zależy w jaki sposób wkroczy w życie dorosłe. Dlatego warto jak najwcześniej dobrać jak najlepsze materiały pedagogiczne do poziomu dziecka. Odpowiedni wybór książek, ćwiczeń sprawi, że dziecko nie nie zniechęci się do nauki, a dopasowany poziom sprawi, że nauka będzie przyjemną przygodą.

160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III

160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
160 pomysłów na nauczanie zintegrowane w klasach I-III
Czwarta część książek zawierających pomysły do wykorzystania przez nauczycieli w nauczaniu zintegrowanym w klasach I-III. Zawiera różnego rodzaju zajęcia, które powinny urozmaicać życie uczniów w szkole. Są to pomysły nie tylko na miłe spędzanie czasu, ale także na bardziej efektywne i dające więcej możliwości nauczycielowi oraz jego wychowankom na działanie.
Wiele z tych pomysłów ma na celu ośmielenie dzieci do tego, aby chętnie i bez obaw opowiadały o tym, co je interesuje, co lubią robić i co im najlepiej wychodzi. Zabawy te mają pomóc nauczycielowi w poznaniu ucznia, rozwijać pozytywne postawy moralne i społeczne, pomagać w pokonywaniu różnych przeszkód, zachęcać do współpracy w zespole, uczyć asertywnych zachowań, uczyć wyrażać własne zdanie. Najważniejszym ich celem jest nauczenie dzieci wiary we własne siły i możliwości, by realizowały cele , które sobie wyznaczą i nie zrażały się napotkanymi przeciwnościami.

 

 
Cena: 21,00 zł

ABC Pedagoga specjalnego

ABC Pedagoga specjalnego
ABC Pedagoga specjalnego

Poradnik dla nauczyciela ze specjalnym przygotowaniem pedagogicznym pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi dla studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zainteresowanych kształceniem integracyjnym.

Cena: 38,00 zł

ABC Pedagoga Specjalnego. Razem łatwiej. Nowe doświadczenia

ABC Pedagoga Specjalnego. Razem łatwiej. Nowe doświadczenia
ABC Pedagoga Specjalnego. Razem łatwiej. Nowe doświadczenia

Książka ABC pedagoga specjalnego. Razem łatwiej. Nowe doświadczenia, którą polecamy, jest kontynuacją i aktualizacją książki ABC pedagoga specjalnego, której współautorką jest Alicja Krztoń. Zmieniły się rozporządzenia, podstawa programowa, nieco inne jest obecnie nazewnictwo. Również doświadczenia Autorki stały się bogatsze, a warsztat pracy pełniejszy. Tak więc wydanie to uzupełniono o nowe doświadczenia, biorąc pod uwagę cenne uwagi, codzienne rozmowy i spojrzenie na ideę kształcenia integracyjnego osób bardzo zaangażowanych w swoją pracę. Niezmienne pozostały: bardzo dobra współpraca z rodzicami, chęć poszukiwania nowych rozwiązań, satysfakcja z wykonywanej pracy oraz sukcesy – małe i duże – podopiecznych Autorki.

Cena: 32,00 zł

Bici biją. Etuidy sceniczne o dorastaniu. cz.1

Bici biją. Etuidy sceniczne o dorastaniu. cz.1
Bici biją. Etuidy sceniczne o dorastaniu. cz.1
Tom dramatów autorstwa Inki Dowlasz Bici biją. Etiudy sceniczne o dorastaniu. Część I to pierwsze na polskim rynku pedagogiczne dramaty terapeutyczne, które mogą być wykorzystywane do kształtowania pozytywnej tożsamości uczniów (w szkole gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej). Na lekcjach wychowawczych oraz lekcjach języka polskiego będą świetnym materiałem, dzięki któremu nauczyciel omówi z uczniami tematy wciąż uchodzące za tabu. Tematyka I tomu dotyczy problemów współczesnej młodzieży, takich jak:
Cena: 22,50 zł

Bufory stresu. Jak rozwijać odporność psychiczną

Bufory stresu. Jak rozwijać odporność psychiczną
Bufory stresu. Jak rozwijać odporność psychiczną
Publikacja skierowana jest przede wszystkim do nauczycieli przedszkolnych i wczesnoszkolnych oraz rodziców.Prezentuje przykłady gier i ćwiczeń rozwijających u dziecka:- inteligencję emocjonalną - kreatywność- sprawstwo- umiejętność rozwiązywania problemów.
Cena: 12,50 zł

Diagnoza dojrzałosci szkolnej RPP Karty pracy WSiP

Diagnoza dojrzałosci szkolnej RPP Karty pracy WSiP
Diagnoza dojrzałosci szkolnej RPP Karty pracy WSiP
Diagnoza dojrzałości szkolnej RPP Karty pracy WSiP - Agnieszka Biela. Publikacja zawiera kolorowe karty pracy pomocne podczas przeprowadzania diagnozy przedszkolnej w ostatnim roku edukacji przedszkolnej. Diagnoza ma na celu udzielenie rodzicom informacji związanych z zakresem przygotowania dziecka do podjęcia nauki w szkole oraz jego funkcjonowania w grupie rówieśniczej. Punktem wyjścia jest podstawa programowa wychowania przedszkolnego. Karty pracy zawierają zestawy ćwiczeń nawiązujące do naj
Cena: 27,30 zł

Diagnoza dziecka rozpoczynajacego nauke w klasie 1

Diagnoza dziecka rozpoczynajacego nauke w klasie 1
Diagnoza dziecka rozpoczynajacego nauke w klasie 1
Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygot
Cena: 29,40 zł

Dysfunkcjonalność uczniów gimnazjum

Dysfunkcjonalność uczniów gimnazjum
Dysfunkcjonalność uczniów gimnazjum

Książka zawiera wiele cennych informacji o zachowaniach nastolatków w środowisku szkolnym, w roli ucznia oraz w relacjach z rówieśnikami. Autorka analizuje problematykę rozwoju osobowego z perspektywy wielu koncepcji psychologicznych.

Cena: 41,00 zł

Dzieci nadpobudliwe psych. w wieku przed. w.2016

Dzieci nadpobudliwe psych. w wieku przed. w.2016
Dzieci nadpobudliwe psych. w wieku przed. w.2016

Program do pracy z dziećmi nadpobudliwymi psychoruchowo w wieku przedszkolnym, ukazujący propozycje kontrolowania dziecięcej energii poprzez odpowiednio zorganizowane zabawy i ćwiczenia relaksacyjne, zawarte w praktycznych scenariuszach zajęć dostosowanych do poszczególnych grup wiekowych.Książka ukazuje przyczyny niewłaściwego zachowania dzieci i sposoby radzenia sobie z nimi.

Cena: 16,00 zł

Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyj. w2015

Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyj. w2015
Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyj. w2015

Komunikacja jest fundamentem przypomina nam w Przedmowie prof. Krystyna Ferenz. Czy rzeczywiście trzeba nam o tym przypominać? Czy w czasach, gdy wszystkie dziedziny życia podporządkowane są ściśle wymogowi szybkiej i skutecznej komunikacji, potrzebne są jeszcze powroty do podstaw? Okazuje się, że tak. Komunikacja, sprowadzona do swych fundamentów, a więc języka i towarzyszących mu kodów, nie jest tylko sposobem na wyrażenie/przekazanie informacji. Tkwiące w języku czy komunikacji możliwości stanowią bazę, nad którą nadbudowywana jest kultura i szerzej cywilizacja. Język jako źródło ikon i symboli, język jako zbiór norm i nakazów/zakazów, wreszcie język jako odbicie doświadczeń pokoleniowych, staje się podstawową tkanką tradycji i przekazu kulturowego, niezbędnych do określenia własnej tożsamości oraz odnalezienia swego miejsca w wybranej społeczności. Jeśli więc z jakichkolwiek przyczyn rozwój umiejętności komunikacyjnych zostanie zakłócony, zaburzeniu ulega cała osobowość, co skazuje jednostkę na społeczne wyobcowanie i tu bije źródło, z którego powstała najnowsza książka doktor Winczury, stanowiąca wyraz troski o dzieci, które z racji różnego rodzaju zaburzeń mają utrudniony proces przyswajania reguł komunikacji.

Cena: 50,00 zł

Dzieci wolnego chowu

Dzieci wolnego chowu
Dzieci wolnego chowu
Dlaczego my ? współcześni rodzice ? którzy od pierwszej klasy wracaliśmy ze szkoły z kluczem na szyi (nie mając telefonów komórkowych!), graliśmy w kapsle (a nikt wtedy nie słyszał o antybakteryjnych nawilżanych chusteczkach!) i wspinaliśmy się na drzewa (czy dorośli nie myśleli wtedy o krzywdzie, jaką może wyrządzić dziecku grawitacja?) wszędzie wietrzymy podstęp i zagrożenie dla naszych dzieci? Nie wypuszczamy ich samych na podwórko (a co, jeśli ktoś je zaczepi?). Wydajemy fortunę na gadżety,
Cena: 28,00 zł

Dzieci z zaburzeniami łaczonymi

Dzieci z zaburzeniami łaczonymi
Dzieci z zaburzeniami łaczonymi

Problematyka publikacji porusza zagadnienie współwystępowania zaburzeń rozwojowych u dzieci. Tematyka ta, coraz częściej staje się przedmiotem zainteresowań wielu badaczy, diagnostów i terapeutów, tym bardziej, iż w praktyce klinicznej spotykamy coraz większą grupę dzieci, u których stwierdza się występowanie objawów kryterialnych przypisanych więcej niż jednemu zaburzeniu. Łączne występowanie kilku zaburzeń zdecydowanie modyfikuje proces rozwoju i funkcjonowanie dziecka na każdym jego etapie. Określenie profilu owego procesu rozwojowego oraz skali charakterystycznych objawów, ma centralne znaczenie do diagnozy klinicznej dziecka, a w szczególności diagnozy różnicowej.
Wobec złożoności patomechanizmu odpowiedzialnego za współwystępowanie zaburzeń rozwoju u dzieci, grupa badaczy podjęła rozważania nad dylematami diagnostycznymi na styku takich zaburzeń, jak: autyzm, zespół Aspergera, zaburzenia semantyczno pragmatyczne, niewerbalne trudności w uczeniu się, ADHD, centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego, opóźnienia w rozwoju, autyzm atypowy, schizofrenia wczesnodziecięca, zaburzenia zachowania oraz zaburzenia psychotyczne. Pewna część rozważań została poświęcona zaburzeniom współwystępującym w chorobie przewlekłej, mózgowym porażeniu dziecięcym, dyslalii rozszczepowej oraz przy defektach wzroku. Zamiarem autorów było przybliżenie Czytelnika do odpowiedzi na nurtujące go pytania o rozwój dzieci z zaburzeniami łączonymi.
Książka adresowana jest do specjalistów różnych dziedzin lekarzy, w tym głównie pediatrów, neurologów i psychiatrów dziecięcych, ponadto do psychologów klinicznych, pedagogów specjalnych, neurologopedów, rehabilitantów, a także do studentów, powyższych specjalności.

Cena: 48,00 zł

Fenomen Indygo

Fenomen Indygo
Fenomen Indygo

Książka Fenomen indygo w twórczy i otwarty sposób podejmuje temat zadań życiowych nowych dzieci, dzieci indygo. Wydaje się, że poczyniły one pewien skok ewolucyjny w porównaniu z dziećmi ormalnymi posiadają zdolności paranormalne, a w życiu kierują się przede wszystkim intuicją. Dzieci indygo żyją zgodnie z własnymi zasadami, nie dają się zmusić do niczego ani podporządkować, nie pasują do naszego utrwalonego sposobu myślenia, a wręcz sprzeciwiają się mu, choć jest to tylko opór bierny. Ich sprzeciw przejawia się często problemami w nauce i w zachowaniu w szkole, To powoduje, że z objawami ADHD, nadpobudliwością, dysleksją, uczuleniami na artykuły spożywcze albo alergiami dzieci te trafiają do psychiatrów i terapeutów. W sposób zrozumiały dla wszystkich autorka wyjaśnia przyczyny i znaczenie niezwykłego zjawiska dzieci indygo. Dzieląc się swoimi rozwiązaniami, spostrzeżeniami oraz doświadczeniami, chce zachęcić Czytelnika do zmiany myślenia i ukazuje nowe, niezwykłe zrozumienie złożonych związków pomiędzy dziećmi indygo, ich rodzicami i społeczeństwem.

Cena: 32,90 zł

Gotowi do startu

Gotowi do startu
Gotowi do startu

Program edukacji i wychowania dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanymNiniejszy program jest ułożony w oparciu o podstawę programową Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku. Obejmuje on różne sfery działań zawierających określone cele operacyjne i przeznaczonych do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.Proponowany program umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Pozwala na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania dzieci. Układ treści kształcenia i obszarów ma charakter spiralny. Do poszczególnych działów programu powraca się w każdym cyklu edukacji i rozszerza się zakres zakładanych osiągnięć, za każdym razem uwzględniając zasadę stopniowania trudności, w celu wyposażenia wychowanków w umiejętności, sprawności i nawyki pozwalające im porozumieć się z otoczeniem werbalnie i pozawerbalnie, zdobyć maksymalną niezależność życiową w zakresie zaspokojenia potrzeb życiowych, być zaradnym w codziennej egzystencji (adekwatnie do indywidualnego poziomu rozwoju), kierować swoim zachowaniem w miejscach publicznych, uczestniczyć w życiu społecznym na równi z innymi członkami społeczeństwa. Programy są skonstruowane tak, by korzystająca z nich osoba mogła dostosować je do indywidualnych możliwości wychowanków. Proponowany program zawiera zadania szkoły, cele rewalidacyjne i edukacyjne, procedury osiągania celów rewalidacyjnych, wybór metod pracy oraz treści kształcenia opracowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Ukierunkowany jest na dziecko niepełnosprawne oraz jego potrzeby. Obejmuje trzy obszary: I - Obsługiwanie samego siebie: ,,Ja z samym sobą", II - Uspołecznienie: ,,Ja i otoczenie", III - Rozwijanie sprawności i umiejętności: ,,Ja w środowisku szkolnym", oraz programy: wychowawczy, profilaktyczny, edukacji regionalnej, ścieżek edukacyjnych.

Cena: 18,00 zł

Indywidualne programy edukacyjno - terapeutyczne

Indywidualne programy edukacyjno - terapeutyczne
Indywidualne programy edukacyjno - terapeutyczne

Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne zostały przygotowane z myślą o nauczycielach specjalnych ośrodków szkolnowychowawczych, specjalistach pracujących z uczniami z niepełno-sprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, a także studentach pedagogiki specjalnej. Proponowany program umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytorycznometodycznych. Pozwala na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiałów, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania. Ze względu na specyfikę zaburzeń w upośledzeniu umysłowym stopnia umiarkowanego układ treści ma charakter spiralny, czyli do poszczególnych cykli tema-tycznych powraca się, aby je pogłębić, zwiększając zakres wiedzy i opanowania umiejętności.
Niniejsza publikacja została przygotowana w oparciu o rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012 roku oraz z dnia 30 kwietnia 2013 roku.

Cena: 14,50 zł

Istnieć, żyć i być kochanym

Istnieć, żyć i być kochanym
Istnieć, żyć i być kochanym
Książka jest zaproszeniem do świata ludzi, jakich mało znamy, którzy zostali doświadczeni przez los z powodu uszkodzeń w materiale genetycznym. Dzieci cierpiące na zespoły uwarunkowane genetycznie poprzez swoje słabości są na swój sposób wyjątkowe, ale też ? tak jak inne ? cechują się wieloma umiejętnościami i talentami, pod warunkiem że zechcemy je odkryć. Mogą być szczęśliwe, jeśli są odpowiednio traktowane. Mogą nieść w sobie ból i dręczący niepokój, których nie rozpoznamy, jeśli ich nie zroz
Cena: 29,99 zł

Każdy przedszkolak dobrym uczniem w szkole

Każdy przedszkolak dobrym uczniem w szkole
Każdy przedszkolak dobrym uczniem w szkole

Poradnik metodyczny wspomagający pracę nauczycieli przedszkoli oraz zerówek i klas pierwszych, poświęcony usprawnianiu tych funkcji poznawczych, które są bardzo ważne w nauce czytania i pisania. 

Cena: 26,00 zł

Kod zachowania- przewodnik

Kod zachowania- przewodnik
Kod zachowania- przewodnik
Dr Jessica Minahan specjalizuje się w prowadzeniu treningu dla personelu i tworzeniu planów interwencji behawioralnej dla uczniów wybuchowych, których zachowania mogą być niebezpieczne, a także tych, którzy mają różnego rodzaju ograniczenia natury emocjonalnej i behawioralnej, poważny autyzm i Zespół Aspergera. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie intensywnej edukacji specjalnej, wydany przez Boston University i podwójny tytuł magistra edukacji specjalnej i elementarnej z Wheelock College. Ukoń
Cena: 48,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl